Získejte detailní přehled všech závazků v registrech BRKI a NRKI, hodnocení úvěruschopnosti a upozornění v případě změn.
Pokud se zaregistrujete do portálu, máte online přístup ke všem výpisům a službám. Vše můžete vyřídit jednoduše z pohodlí domova nebo kanceláře.
Porada s odborníkem nebo spotřebitelskou organizací. Vypracování znaleckého posudku. Mimosoudní řešení sporu. Předžalobní výzva. Žaloba a soud. To vše můžete při jednání s prodejcem, který vaši reklamaci zamítl, postupně využít. Nebyla vám uznána reklamace? Nejdříve vše konzultujte s expertem,…
Co se týče reklamace, můžete ji v podstatě uplatnit na cokoliv, kdekoliv a kdykoliv, i když s výjimkami a pouze při splnění podmínek. Prodejce je pak povinen vaši reklamaci přijmout a řešit. Teprve po jejím posouzení ji může uznat, nebo zamítnout jako bezdůvodnou. Jako spotřebitel máte podle §…