Otázky a odpovědi

 

Jak požádat o opravu nepřesných či nepravdivých údajů v úvěrových registrech?

Zjistili jste, že informace o vás vedené v registrech BRKI a NRKI jsou chybné, nepřesné či neúplné? Obraťte se na nás s vyplněnou žádostí o opravu nepřesných či nepravdivých údajů. Formuláře naleznete ZDE. Jakým způsobem nás žádost doručit?

  1. on-line prostřednictvím klientské zóny portálu kolikmam.cz
  2. osobně v Klientském centru CRIF (nezapomeňte si průkaz totožnosti, bez něj nemůžeme vaši žádost vyřídit)
  3. datovou schránkou ID datové schránky: R4QDCBE
  4. poštou (pokud máte cizí státní příslušnost, musí být podpis na této žádosti úředně ověřen)

Po přijetí vašeho oznámení o zpracovávání nepravdivých či nepřesných informacích v registrech se pokusíme co nejdříve ve spolupráci s danou finanční institucí zjednat nápravu. Nebude-li možno zjednat nápravu, nepravdivou či nepřesnou informaci bez zbytečného odkladu zlikvidujeme.

Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 657/15, 120 00 Praha 2 (www.coi.cz).

Mohlo by vás zajímat

#Kolikmam365

499 Kč / rok
  • osobní hodnocení
  • 4× ročně společný výpis z registrů
  • hlídání dat v registrech
  • aktuální přehled závazků

Výpisy z registrů

100 Kč / výpis
  • Bankovní registr klientských informací (BRKI)
  • Nebankovní registr klientských informací (NRKI)
  • společný výpis z BRKI/NRKI
  • kompletní úvěrová zpráva 

Články a zajímavosti

Sprinteři mezi platbami: Na mobil a Okamžitá

Chcete co nejrychleji vrátit peníze známému, jenž nakonec zaplatil útratu v restauraci za společnou večeři, na kterou jste ho ovšem velkoryse pozval vy. Jenomže jste si zapomněl doma peněženku. I s platebními kartami. Provalilo se to samozřejmě až poté, co jste vámi hlasitě přivolanému číšníkovi…