Otázky a odpovědi

Zjistili jste, že informace o vás vedené v registrech BRKI a NRKI jsou chybné, nepřesné či neúplné? Obraťte se na nás s vyplněnou žádostí o opravu nepřesných či nepravdivých údajů. Formuláře naleznete ZDE. Jakým způsobem nás žádost doručit?
Po přijetí vašeho oznámení o zpracovávání nepravdivých či nepřesných informacích v registrech se pokusíme co nejdříve ve spolupráci s danou finanční institucí zjednat nápravu. Nebude-li možno zjednat nápravu, nepravdivou či nepřesnou informaci bez zbytečného odkladu zlikvidujeme.
Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 657/15, 120 00 Praha 2 (www.coi.cz).
Pokud se zaregistrujete do portálu, máte online přístup ke všem výpisům a službám. Vše můžete vyřídit jednoduše z pohodlí domova nebo kanceláře.
I po vypršení platnosti (1. července 2022) některých dříve vydaných bankovek je budou vkladomaty většiny bank přijímat. Od komerčních bank je to určitě vstřícné gesto, protože Česká národní banka (ČNB) ani zákon je k tomu nijak nenutily. Naopak přímo na svých pobočkách už bezplatnou výměnu…
Při zadávání platby z vašeho účtu jste špatně vyplnili číslo příjemcova konta. Co s tím? V naprosté většině případů o odeslané peníze nepřijdete, máte na ně stále právo. Dokonce nárok, jelikož jsou po určitých krocích soudně vymahatelné. Dojde-li nicméně ke smolné konstelaci okolností, můžete čekat…