Zjistili jste, že informace o vás vedené v registrech BRKI a NRKI jsou chybné, nepřesné či neúplné? Obraťte se na nás s vyplněnou žádostí o opravu nepřesných či nepravdivých údajů. Jakým způsobem nás žádost doručit?
Po přijetí Žádosti o opravu nepravdivých či nepřesných údajů v registrech bude vaše Žádost zpracována ve lhůtě jednoho měsíce ode dne, kdy byla Žádost o opravu doručena, a to způsobem, který si v žádosti zvolíte.
Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 657/15, 120 00 Praha 2 (www.coi.cz).
Získejte detailní přehled všech závazků v registrech BRKI a NRKI, hodnocení úvěruschopnosti a upozornění v případě změn.
Zvyšte vaši šanci na získání hypotéky nebo půjčky tím, že si ověříte údaje v registrech a zjistíte si vaše hodnocení.
Zkontrolujte vaše údaje týkající se úvěrových produktů a průběhu jejich splácení u bankovních institucí v Bankovním registru.
Zkontrolujte vaše údaje o finančních závazcích a průběhu jejich splácení u společností v Nebankovním registru.
Pokud se zaregistrujete do portálu, máte online přístup ke všem výpisům a službám. Vše můžete vyřídit jednoduše z pohodlí domova nebo kanceláře.
„Boom“ bezhotovostních plateb rozhodně neznamená konec tištěných bankovek a ražených mincí. Například počet bankovek v oběhu na jednoho obyvatele Česka se za posledních 20 let zdvojnásobil. Stále jsou totiž zásadním platidlem nejen při ekonomických krizích, ale i při živelních katastrofách. Čísla…
Odstoupit od prodejní smlouvy smíte při takzvaném distančním nákupu, kdy ho realizujete na dálku mimo obchodní prostory. Takový nákup může proběhnout přes internet (e-shopy a sociální sítě) nebo telefon. Na odstoupení od smlouvy máte u takového nákupu už před převzetím a do dvou týdnů od převzetí…