1) Prostřednictvím e‑shopu vyberete nákup Výpisu z registru a požadovaný typ výpisu.
2) Vyberete identifikaci prostřednictvím Bankovní identity (BankID)
3) Platbu provedete on-line platební kartou.
4) Po zaplacení si stáhnete požadovaný výpis z registrů ve formátu PDF. Pokud jste zvolili registraci do portálu, výpis si stáhnete přímo tam.
1) Výpis z registrů získáte také při osobní návštěvě Klientského centra. Na e-shopu si můžete rezervovat den a čas návštěvy.
2) Žádost můžete vyplnit také na místě v Klientském centru na kiosku.
3) Potřebujete mít s sebou platný doklad totožnosti, nejlépe občanský průkaz.
4) Po ověření vaší totožnosti vám operátoři Klientského centra vystaví požadovaný výpis.
1) Prostřednictvím e-shopu vyberete nákup Výpisu z registru a požadovaný typ výpisu.
2) Zvolíte možnost zaslání poštou.
3) Zaplatíte platební kartou. K ceně výpisu se připočítá poštovné dle aktuálně platného ceníku.
4) Výpis vám bude zaslán doporučeně poštou do vlastních rukou.
1) Prostřednictvím e‑shopu vyberete nákup Výpisu z registru a požadovaný typ výpisu.
2) Zvolíte zaslání datovou schránkou.
3) Zaplatíte platební kartou. K ceně výpisu se připočítá poštovné dle aktuálně platného ceníku.
4) Výpis vám bude zaslán do uvedené datové schránky.
1) Žádost o výpis lze podat také prostřednictvím elektronické pošty. PDF formulář žádosti zasíláte na adresu klient@crif.com.
2) Klientské centrum přijímá elektronické žádosti o výpisy podepsané pomocí zaručeného elektronického podpisu založeného na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb.
3) V případě, že žádost zaslaná emailem nebude obsahovat elektronický certifikát, pouze vlastnoruční podpis, bude přijata, ale zpět bude zaslána na náklady žadatele o výpis poštou na dobírku do vlastních rukou, aby byla dodržena podmínka ověření totožnosti.
4) Pokud máte cizí státní příslušnost, musí být podpis na žádosti úředně ověřen.