Prohlášení o shodě,

všeobecný popis služeb, vysvětlivky nezbytné k pochopení fungování služeb v souladu se zákonem č. 424/2023 Sb., o požadavcích na přístupnost některých výrobků a služeb, v platném znění

(„prohlášení“)


Společnost CRIF – Czech Credit Bureau, a.s., IČO: 262 12 242, se sídlem Štětkova 1638/18, Nusle, 140 00 Praha 4, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka B 6853 („poskytovatel služby“)

  1. Toto prohlášení o shodě vydal na vlastní odpovědnost poskytovatel služby.
  2. V Uživatelském účtu po registraci do internetového portálu klient.kolikmam.cz („Internetový portál“) či v e‑shopu (eshop.kolikmam.cz) je možné zakoupit tyto služby:
    • Výpis z BRKI – objednáním této služby získáte samostatný výpis z Bankovního registru klientských informací („BRKI“) shrnující pouze závazky reportované členy BRKI. Výpis je poskytovaný v pdf formátu s elektronickým podpisem stvrzujícím pravost.
    • Výpis z NRKI – objednáním této služby získáte samostatný výpis z Nebankovního registru klientských informací („NRKI“) shrnující pouze závazky reportované členy NRKI. Výpis je poskytovaný v pdf formátu s elektronickým podpisem stvrzujícím pravost.
    • Komplexní výpis – objednáním této služby získáte detailní výpis, v němž jsou sloučeny závazky z BRKI a NRKI reportované členy obou těchto registrů a zároveň ověření existence závazků v Registru platebních informací („REPI“) a veřejných zdrojích – Insolvenčním rejstříku a Centrální evidenci exekucí. Výpis je poskytovaný v pdf formátu s elektronickým podpisem stvrzujícím pravost.
    • Výpis z Registru REPI – objednáním této služby získáte samostatný výpis z REPI. Výpis je poskytovaný v pdf formátu s elektronickým podpisem stvrzujícím pravost.
    • Výpis MůjKredit – objednáním této služby získáte sumární výpis, který shrnuje jen základní informace z BRKI, NRKI, REPI a Centrální evidence exekucí a zároveň provádí kontroly osobních údajů. Výpis je poskytovaný v pdf formátu s elektronickým podpisem stvrzujícím pravost.
    • NetAgent – objednáním této služby získáte roční předplatné služby zaměřené na kyberkriminalitu v prostředí internetu i darkwebu. Služba hlídá, zda nejsou osobní údaje nevhodně vystavené na openwebu či zda nešlo ke zneužití v prostředí darkwebu.
    • IdentiNet – objednáním této služby získáte roční předplatné služby zaměřené na prevenci úvěrových podvodů a kyberkriminalitu. Služba nabízí nejprve jednorázový Komplexní výpis ke dni počátku předplatného a dále pak nastaví hlídání v BRKI a NRKI na vznik nové úvěrové smlouvy ve fázi žádosti či rovnou existující úvěrovou smlouvu a zároveň v sobě obsahuje službu NetAgent v plném rozsahu.
    • Výpisy z Centrální evidence exekucí – objednáním této služby získáte výpis z databáze Centrální evidence exekucí. Dotaz probíhá dvoukrokově, v prvním dotazu se dozvíte, zda existují nějaké exekuční tituly a následně ve druhém kroku je možné získat detail ke každému zvolenému exekučnímu titulu.
    • Balíček Kolikmam365 – objednáním této služby získáte roční předplatné služby, která obsahuje:
      1. Čtyřikrát Komplexní výpis – uživatel jej může pořídit kdykoliv během předplaceného období
      2. Roční předplatné služby „Hlídám si, kolik mám“ v BRKI a NRKI, která hlídá v těchto registrech různé změny a události na vašich datech, včetně vzniku nové úvěrové smlouvy
      3. Aktuální přehled – aktuální přehled klíčových informací z BRKI a NRKI, včetně porovnání klíčových informací oproti předchozímu měsíci
      4. Hodnocení vaší úvěrové způsobilosti včetně porovnání s dlužníky ve stejném regionu či věkové skupině.
  3. Výše popsané služby i Internetový portál, prostřednictvím kterého jsou služby poskytovány, splňují požadavky na přístupnost a jsou ve smyslu Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/2102 vnímatelné, ovladatelné, srozumitelné a stabilní a odpovídají požadavkům stanoveným v jednotné normě ETSI EN 301 549.
  4. Veškerý relevantní obsah poskytovaných služeb i Internetového portálu je ve strojově čitelném textovém formátu, který lze použít k vytvoření alternativních podpůrných formátů umožňujících prezentaci různými způsoby a zajišťující vnímání více než jedním smyslem.
  5. Audiovizuální obsah není součástí služeb ani Internetového portálu.
  6. Písmo je zvoleno v odpovídající velikosti a vhodném tvaru s přihlédnutím k předvídatelným podmínkám použití a s pomocí dostatečného kontrastu.
  7. Internetový portál je zpřístupněn jednotným a přiměřeným způsobem.
  8. Služby podpory poskytovatele služeb poskytují informace způsoby komunikace přístupnými osobám se zdravotním postižením.
  9. Funkce pro identifikaci, zabezpečení a platbu na Internetovém portálu, jsou vnímatelné, ovladatelné, srozumitelné a stabilní.
  10. Metody identifikace, elektronických podpisů a platebních služeb na Internetovém portálu, jsou vnímatelné, ovladatelné, srozumitelné a stabilní.